torsdag 17. mai 2012

HIPP HIPP!

Hipp hipp hurra for en fin dag! Vi fikk ikke noe sol her hos oss i dag, men regnet holdt seg utrolig nok unna helt til nå, så det får vi nok si oss fornøyd med, siden det opprinnelig var meldt regn hele dagen... :)


Vi har feiret dagen sammen med familie, og Peder gikk i barnetog for første gang, det var stas kan dere tro :) Ellers har det gått i god mat, is og kaker, og jeg lagde pavlova, i år som i fjor :) Det er jammen meg en god kake altså...! Og ikke vanskelig å lage heller :)


Og så må jeg bare ta med dette bildet av Peder, (for anledningen antrukket i onkelens 30 år gamle matrosdress!) det var stor stas med trompet og fløyte, og man kan vel ikke si noe på innsatsen her...? Vel blåst, lille venn! Hihi...

Hvordan har du feiret dagen?

2 kommentarer:

Hulda sa...

Nydelig gutt i matrosdress. :) Koselig å kunne bruke den, etter onkelen sin. :) Flott kake du har laget, så ordentlig god ut. :)

Unknown sa...

Hei. liker bloggen din. kom over en bloggavis News2post.no hvor man kan stemme opp innleggene til hverandre , stem på mitt innlegg og registrer deg du også, så kan jeg stemme på deg :) genialt system har fått mange lesere på det :) ha en fin bloggdag :)

Related Posts with Thumbnails