torsdag 22. september 2011

I morgen, i morgen


Men ikke i dag! Hehe, jeg har endelig fått tid til å ta litt bilder på Peders rom, som er så og si ferdig :) Har ikke tid til å lage et ordentlig innlegg akkurat nå, må male en vegg før henting i barnehagen, men legger i hvert fall ut en liten smakebit så lenge... Dette lappeteppet/koseteppet/sengeteppet sydde jeg i fjor, mitt første! Må si jeg er bittelitt stolt, litt skjevt og skakt, men ellers stilig synes jeg :) Det har turkis bakside og litt mykt fyllstoff inni, og er sydd delvis av nye stoffer, og delvis av mor og fars gamle dynetrekk fra 70-tallet! Gjenbruk liker vi, og jeg må si jeg synes det ble en kul kombinasjon :) Kan du se hvilke som er de gamle fra 70-tallet....?

God torsdag!

1 kommentar:

Kari sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg. For en lekker og delikat blogg du har. Klem, Kari

Related Posts with Thumbnails