onsdag 29. juni 2011

Jippi 1 og Jippi 2

Jippi 1 er at det står 4 paller med deilige varer fra Danmark på lageret og bare venter på å bli pakket ut! Åh, gleder meg sånn til å få lagt ut alle de fine varene i nettbutikken! Men først må den jo åpne igjen, og der er det en liten forsinkelse, sukk... Men jeg sier så klart fra så fort den er open for business igjen, vi jobber fortsatt med det nye designet :)


Og jippi nr 2 er dette! Da bildet ble tatt, var denne fantastisk kule tapeten på vei opp på veggen på rommet til unge Pedersen :D Nå er den ferdig, og Peder har allerede godkjent den, han sto og lo så fornøyd og pekte på alle dyrene og lagde dyrelyder, hihi... Her inne skal vi forhåpentligvis få bort dette laminatet og legge tregulv i stedet, om alt går etter planen ;) Gleder meg til å vise dere det ferdige rommet etter hvert!

Ang møblene fra Living (innlegget under her), så har de fortsatt ikke kommet! Da vi ringte på mandag og spurte hvorfor de ikke kom på fredag som lovet, så visste de ikke engang hvor møblene var...! Og de har ikke noe svar til oss, FOR en parodi sier jeg bare... Frykter at hele sommeren kommer til å komme og gå uten møbler å sitte i :((((

3 kommentarer:

liven sa...

For en kul tapet...ikke rart Pedaren (bergensk) var fonøyd :o)
Irriterende med møblene deres da...har blitt så sur selv.
gleder meg til å se nettbutikken synnøve...og ønsker deg en god sommer !

managed exchange sa...

Beautiful!

Den Grønne Baljen sa...

Stilig tapet Synnøve... det blir så bra når du åpner igjen... men du har sikkert mye å styre på med nå...nyt sommer dagene..

Klemmer =)

Related Posts with Thumbnails