søndag 3. april 2011

På tapetet

Her er det dessverre litt stille om dagen, på bloggen altså, ikke her i huset, hehe... Mye tid går med til planlegging av forskjellig, deriblant det nye huset så klart :) Som tidligere nevnt lurer jeg veldig på hva slags tapeter som skal opp på veggene der, og det er ingen tvil om at det blir i flere rom i hvert fall, synes tapet er en super måte å sette uttrykket i et rom på...


Jeg har ganske mange tapetprøver liggende nå, og de store rullene med tapetprøver på 1 meter (!) kommer fra Måleributiken.se, helt supert...! Hvorfor gjør ikke flere det på denne måten, man får jo et helt annet inntrykk av tapetene ved å se dem slik. Jeg så for noen uker siden på en blogg (husker ikke hvilken!) ei som hadde bestilt tapetprøver derfra, så da måtte jo bare jeg bestille også, for å få store prøver på noen av tapetene jeg var nysgjerrig på.


Noen av tapetprøvene kommer direkte fra Sandberg også, samt et par fra andre leverandører, men det er tydelig at Sandberg nok har de fleste av tapetene vi nok kommer til å gå for ;) Mesteparten av tapetene går i forholdsvis nøytrale fargetoner, men noen er av den litt mer sprelske sorten, hehe... Noen som vil gjette hvor denne flotte "hestetapeten" kanskje havner hen...?? Hihi...


Ellers så lurer jeg på å bestille en prøve av denne PiP-tapeten også, den er fantastisk flott, og tror jeg kunne tenkt meg å ha den i et rom der den kan inspirere... (Nei, ikke på do, haha...;)


Skal fortelle dere litt mer etter hvert om hva all denne "planleggingen" går i,  mye spennende på gang her fremover, så mye kan jeg si! :) Ellers går salget i nettbutikken så det suser, så det går en del tid på å pakke ordrer... Salget varer ut april, så det er fortsatt mulighet for å sikre seg flotte godbiter til 30-50% der, selv om det nå begynner å tømmes ganske bra på lageret... :)

Ha en fortsatt strålende søndag!

5 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Det finnes så uendelige mange nydelige tapeter, vanskelig å velge, sukk! Har også lyst på tapeter i sommerhuset, men vet ikke om jeg tør, veggene er så skjeve at det kan lett bare bli ehh- stygt! hihi.
Kose deg med planlegging, og du så gøy at nettbutikken går bra. Heia!
Klem

Anonym sa...

Jeg har akkurat tapetstert min sønn på 2 år sitt rom med Sand Berg sin stripete tapet med navnet William. Syns det er den jeg ser på bildet. Jeg er SÅ fornøyd. Den er akkurat passe dus til at den ikke blir påtrengende, og jeg elsker de "rette" med ikke 100% perfekte stripene!

Den er hvirkelig til å anbefalle!!!

Synnøve sa...

Hei anonym! Ja det er William som er den stripete tapeten på bildene her, den er utrolig flott! Er det den i blått du har valgt? Blåfargen er helt nydelig, og som du sier; jeg liker også at ikke stripene er helt "perfekte" :) Har faktisk lurt på å ha den på en vegg i stua, men det står mellom den og en annen, tror ikke jeg klarer å bestemme meg før vi har flyttet inn... ;)

Lottemora sa...

I samme modus jeg også for tiden. Flytter inn i "nytt" hus etter sommerferien, og gleder oss masse. Nå er det ikke tapeter som er i hodet mitt for tida, for der trenger vi ikke å gjøre noe med verken vegger eller gulv, for det er perfekt som det er. Men lysekroner og slikt må man ha ;-)

Ha en fortsatt fin dag

Hilsen Lotte

liven sa...

Skjønne tapeter du viser synnøve!
gleder meg til å se....
Kjekt at det er fart i nettbutikken...det unner jeg deg :o)

ha en fin kveld :o)

Related Posts with Thumbnails