tirsdag 22. februar 2011

TIL SALGS!


Men det er ikke denne buketten dessverre! Beklager å måtte skuffe dere, hehe... Denne hadde jeg på stuebordet da fotografen kom for å ta bilder forrige uke, og nå ligger vår kjære leilighet ute for salg! Det er jammen ganske vemodig også, men slik er jo livet noen ganger, og vi gleder oss veldig til å flytte hjem :)

Det er en kjempekoselig leilighet i en flott tømmervilla, med supre naboer, terrasse og felles hage, rett ved stasjonen og kun 10 min inn til Oslo :) Så nå er det bare å løpe og kjøpe! Evt kanskje tipse noen du kjenner som kunne vært interessert, og som virkelig burde løpe og kjøpe ;)

Annonsen på Finn ser du her

8 kommentarer:

liven sa...

Ser kjempefint ut Synnøve...kunne flyttet rett inn jeg!!
Lykke til :o)

Unknown sa...

lykke til med salget, ser veldig bra ut!

salige lavendel sa...

Alltid litt rart å skulle flytte fra det som har vært HJEM en stund, men man venner seg jo fort til nytt sted. Og det er nok sunt å ikke gro altfor fast et sted også. Jeg må inn og titte på annonsen! Lykke til med salget og flyttingen =)

mona.z sa...

Nydelig hjem dere flytter fra, men forstår at dere ønsker å flytte hjem. Har lest innlegget om vekkerklokken, har det samme problemet. Får ta meg en tur på Claes Olson å kjøpe en vekkerklokke. Er du sikker på at den ikke tikker? Det er veldig viktig, tikker den, sover jeg dårligere enn noen sinne. Har som mange andre ikke hatt en tikkende klokke v/nattbordet på snart 20 år. Klem fra Mona

Mitt hvite hus sa...

Så kkoseig dere har det,
Skjønner det er vemodig, sånn er det..men gleden over å flytte hjem er større..
Lykke til med salget =)
Klemmer

Fauna design sa...

Lykke til med salget :-) Det ser ut som et utrolig fint hjem, men det blir det sikkert uansett hvor du bor da :-)

Livy sa...

Awww! For noen flotte bilder av leiligheten! Masse lykke til med salget! Klem fra Livy

Lottemora sa...

Så lekkert!!

Her kommer en liten award til deg.
http://lottemora.blogspot.com/2011/03/award.html

Ha en fin dag!

Klem fra Lottemora

Related Posts with Thumbnails