tirsdag 1. juni 2010

Vinnerne av jubileumstrekningen!



Da er jubileumstrekningen vår foretatt, som vanlig ble den gjort med kyndig hånd av Monsieur Maison :) Vi fulgte som sagt lodd-prinsippet, og det ble da gjort som en lodd-trekning, med alle "loddene" i en stor bolle.

Og de heldige vinnerne ble da... (trommevirvel)



Maliva med bloggen Malivas Verden, vinner av premie nr 1, en vakker mugge og kjøkkenhåndkle fra Chic Antique :)



Og så vant Egat (anonym) premie nr 2, seks glass og en nydelig rund pute fra Lisbeth Dahl.

Gratulerer så masse til dere begge!! Send meg en mail på post@lillemaison.no med adressen deres, så skal vi få sendt avgårde premiene så fort som råd er :)


Så hadde vi også en Facebook-følger som var så heldig å vinne en premie, Silje ble den heldige som får velge seg ut en nydelig teboks fra Harney & Sons!

Tusen takk alle som ville være med og feire 2-årsdagen til Lille Maison, og takk for gratulasjoner og koselige kommentarer, vi setter stor pris på hver eneste en... :)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

3 kommentarer:

liven sa...

Grattis til de heldige vinnerne!!!

ha en fin kveld Synnøve :o)

Maliva`s verden sa...

Er det mulig? Nå fikk jeg klump i halsen altså. En premie helt i min smak....Tusen, tusen takk..jeg sender deg en mail jeg;o) Klem fra en jublende glad vinner.

Synnøve. sa...

Gratulerer så mye til de to glade vinnerne.
Flotte ting vant dem.
Vi andre får pröve igjen.
Klems Synnöve.

Related Posts with Thumbnails