tirsdag 29. juni 2010

Something new, something blue



Ja, da var helgens bryllup overstått, og talen likeså :) Jeg grudde meg jo litt til akkurat den delen, men det gikk veldig fint, heldigvis!



Så som overskriften hinter til, viser jeg noen nye kjøp her, som også er litt blå da :) Disse emaljekoppene fra ib laursen er så fine synes jeg! De ser skikkelig gamle og nostalgiske ut, man må jo bare drikke rød saft av disse i hagen i sommer, hihi... Jeg var også innom Søstrene Grene en tur, for å kjøpe noe småtteri til lillegutt, men jammen var det ikke noe til mor som ble med ut igjen også ;)



Disse to kjøkkenhåndklærne som det står "Renlighed" på syntes jeg var så fine, jeg har jo en del blå detaljer på kjøkkenet nå, så de havnet i handleposen. Sammen med to honningdingser, (jeg aner ikke hva disse kalles??) det er veldig godt med honning i enkelte typer te... Pluss en liten tresleiv, jeg liker aller best treredskaper på kjøkkenet :)

PS: Disse kjøkkenhåndklæne krympet noe voldsomt i vask! Enda de bare ble vasket på 40 grader, er de nå redusert til små vaskekluter vil jeg påstå...

2 kommentarer:

Wenche sa...

Kjempe fine kopper og kjøkkenhåndkle:) Liker bloggen din så godt, er så masse fint å se på:)


Klem Wenche

Mitt hvite hus sa...

Så fine kopper du har fått deg..og kjøkkenhåndkleene så flotte ut også..

synd de ikke har butikken her i vest...


klemmer o)

Related Posts with Thumbnails