søndag 8. februar 2009

Til mor



Gratulerer med morsdagen til verdens beste mamma... :)

13 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var vakkert! :) Moren din setter nok pris på det.

Frk Mille sa...

Så nydelig bilde!

liven sa...

Det var et nydelig bilde!!
Ha en fortsatt fin dag Synnøve:o)

Magdalena sa...

vakkert...
stor klem~~~¨

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig Synnøve.
Har jeg fortalt deg at min tvillingsøster heter Synnøve.?

Nyt dagen =) Klem Kerstin

Crinoline sa...

Den lille hvite vasen er så skjønn. Ha en fin ettermiddag.

Sivs hus sa...

Hei, Så vakker rose og nydelig vase. Søndagsklem Siv

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei vennen! Så herlig hilsen til mor ! Du er snill og omtsnksom.
...min mamma er også verdens beste så det så :o)
Klem

Sivs hus sa...

Hei igjen, Jeg har lagt deg til min blogliste og håper det er ok. Søndagsklem Siv

Synnøve. sa...

Så flott bilde.
Vi feirer mors dag den siste söndag i mai i Sverige.
Så da får eg gratulere mamman min.
Klems Synne.

Sologbolig sa...

Nydelig bilde. Og så mye fin hekling du viste i innlegget nedunder. Eg er også glad i å hekle (og strikke), så det er alltid kjekt å få litt ny inspirasjon. Ha ei fin uke.

Anonym sa...

Hi there,

Just popped by and was quite surprised to hear you had mothersday! In here (the Netherlands) it is the 2nd weekend in May ;-)

Like your blog!!

liven sa...

Hei Synnøve:o)
Denne sprayen kjøpte jeg hos jernvaren og den stod sammen med annen hobbyspray:o)
Utrolig lett å jobbe med.....utendørs selvfølgelig:o)

Ha en fin kveld.....tirsdag er den kjekke tv kvelden:o)

Related Posts with Thumbnails